Despre returul produselor achizitionate pe profiart.ro

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Termenul de 14 zile intra in vigoare in momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.

Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

SC Profiart SRL ofera persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor in 30 de zile calendaristice, de la data primirii comenzii.

Pot fi returnate produsele care:

* nu depasesc termenul de 30 de zile de la data primirii;

* nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;

* nu prezinta urme vizibile de uzura;

* produsele sunt returnate impreuna cu toate accesoriile cu care au fost comercializate;

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Costul transportului pentru retur este de 10 lei.

Returul produselor se poate face personal, in magazinul ProfiArt Bucuresti, din Calea Grivitei nr.41, sau online, pe profiart.ro

Returul pe www.profiart.ro se face urmand pasii de mai jos:

1. Navigati in Contul meu, sectiunea Istoric si detalii ale comenzilor;

2. In campul Istoric comanda, dati click pe comanda in care se regaseste produsul pe care doriti sa-l returnati;

3. Astfel vi se va deschide comanda, de unde veti putea selecta produsul (produsele) pe care doriti sa le returnati;

4. La rubrica Retur veti specifica cat mai exact motivele returului;

5. Finalizati cererea de retur prin apasarea butonului Creaza un bon de retur;

6. Produsele destinate returului vor fi trimise numai dupa primirea unei confirmari pe e-mail din partea Profiart, cu statusul In asteptarea pachetului;

7. Pe tot parcursul procesului de retur, puteti verifica stadiul acestuia in Contul meu, sectiunea Retururile mele;

8. Dupa primirea produsului (produselor), si in urma analizarii lui (lor), veti primi confirmarea ca returul a fost aprobat, printr-un e-mail ce va avea statusul Returnare completa;

9. In cazul in care produsul (produsele) nu respecta conditiile enumarate mai sus, returul dvs. va fi refuzat. Veti primi un e-mail in acest sens, cu statusul Returnare anulata.

Rambursarea sau schimbul produselor

In urma unei cereri de retur aprobate de Profiart (vezi pct.6 de mai sus), exista doua posibilitati:

1. Optati pentru rambursarea sumei aferente produsului (produselor) returnate.

* Pentru operativitate, va recomandam sa ne puneti la dispozitie un cont in care va vom vira banii, in termen de pana la 14 zile.

2. Optati pentru schimbul produsului returnat cu un altul:

* In acest caz, vi se va emite un voucher cu valoarea produsului (produselor) rambursat(e);

* Acest voucher va fi disponibil in Contul meu, sectiunea Voucherele mele;

* Tot ce trebuie sa faceti este sa copiati codul acestui voucher si sa-l folositi in momentul in care plasati o noua comanda. Codul voucherului va fi trecut in campul Vouchere din cosul de cumparaturi.


TRANSPORT GRATUIT

Pentru comenzi in valoare de
minim 300 lei

DISCOUNT IN FUNCTIE DE VALOAREA COMENZII

In functie de suma totala din cosul de cumparaturi, primesti o reducere de pana la 7%. Detalii aici

RETUR IN 30 DE ZILE

Daca nu esti multumit de un produs cumparat de la noi,
il poti returna in 30 de zile de la data livrarii

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a afla ultimele noutati